2016. június 29., szerda

1.Rész

                                                                 ~ Sophia szemszöge~
-Sophia ébredj!
-Még a végén le késed a géped!-Keltett fel anyám,majd ki is rohant a szobámból.
Szóval eljött ez a nap is.Amikor egyedül elindulok a nagy világba.
Felkeltem mivel a gépen 2 óra múlva indul Tahiti-ba ahova a modell karrierem miatt megyek egy fotósorozatra.
Elsétáltam a fürdőszobába,majd megnyitottam a csapot és megmosakodtam.
Mivel többnyire a repülőn fogok ülni ezért nem kenek magamra sok sminket,csak egy kis korrektort,szempillaspirált.
Miután ezzel is kész vagyok megfésülöm egyenes hajam és úgy hagyom.Még egy utolsó pillantást vetettem magamra és
visszasétáltam a szobámba. Pizsamámat levettem és felkaptam magamra egy rövid gatyát és egy pólót.
Ezzel késznek is nyilvánítottam magam.
Lesétáltam a konyhába ahol anyát láttam meg először, majd Zack-et a pasiját.
Azt tudni kell,hogy miután apa meghalt anyám eléggé magába fordult.
Ez az egész két évig tartott,viszont most Zack-el egy hónapja együtt vannak ami még furcsa kicsit.
-Sziasztok.-Köszöntem nekik.
-Szia.-Néztek rám.
-Figyelj kicsim.-Szólalt meg anya.-Valamit el szeretnénk mondani.
-Mondjátok!
Kicsit furcsa volt a helyzet ,hogy együtt szeretnének mondani valamit.
-Szóval az este Zack-el beszélgettünk és úgy gondoljuk Tahiti nincs közel.-És Zack-el arra jutottunk,
hogy a fia Justin elfog veled menni!
-Anya nagy lány vagyok már és Zack fiát alig ismerem.-Kezdtem bele monológomba.-Valamint nem is tudna
vigyázni rám.-Csak pár évvel idősebb nálam.
-Már pedig menni fog veled és kész!-Zárta le a témát.-Most pedig hozd le az emeletről a cuccaid mert
nemsokára ide ér.
Erre már nem válaszoltam csak egy hatalmas sóhajtás után felmentem a lépcsőn,majd bőröndjeimmel
lesiettem. Cucaimat pedig lepakoltam, majd a konyhába indultam ahol  anyát és Justin-t vettem észre.Justin
miután meglátott kisétált az ajtón.
-Neked is szia.-Kiáltottam utána.
-Ne legyél ilyen kislányom!-Nézett rám anya.
-Milyen?-Néztem furcsán.
-Hát ilyen!.-Bánj vele kedvesen.
-Hát persze!-Forgattam meg szemeimet.
-Justin a kocsinál vár.-Lépett be Zack.-A cuccaidat már beraktuk a kocsiba.
Ezután anya fele fordultam akitől elbúcsúztam ,Zack-től pedig elköszöntem.
Majd ki indultam mikor anya utánam kiáltott:
-Vigyázz magadra.
-Rendben.-Kiáltottam vissza.S kisétáltam ahol Justin már a kocsiba ült.
Beszálltam ő pedig csak rám nézett.


                                                            ~ Justin szemszöge~
Miután ez a ribanc beszállt mellém csak rá néztem.
-Tudod a modellek általában szépek....de te csúnya vagy.-Kezdtem el röhögni.
-Figyelj nekem most erre kurvára nincs időm csak induljunk már el!
-De ideges itt valaki.-Csak nem megjött?-Kérdeztem.Ő pedig egyre csak idegesebb lett.
-Utállak.-Nézet rám.Én pedig csak kinevettem majd elindítottam a kocsit és máris indultunk a reptérre.
Nem is tudom miért pont engem kértek meg arra,hogy menjek el ezzel a kurvával Tahiti-ba.
Gondolom ,hogy ők nyugodtam tudjanak kettesben romantikázni.De persze arra senki nem
gondol,hogy engem ki fog kielégíteni.Habár ez a mellettem ülő ribanc csak tudja valamire használni a száját.
De majd úgy is meglátja ki  vagyok én.Szenvedni fog ez a ribanc.
Sophia

7 megjegyzés: