2016. július 8., péntek

4.rész

-Kérsz valamit?-Kérdeztem barátom,mikor vissza értünk a hotelba.
-Nem köszi!-ült le az ágyra.-Figyelj mi lesz ha nem találjuk meg Sophiát?
-Nem tudom Khalil. Sóhajtottam fel.-Ahogy azt sem,hogy hol kezdjük el keresni.
-Milyen  srác vihette el?-Kérdezte.
-Fogalmam sincs!-Viszont hívni még nem próbáltuk.-Meg van a telefon száma?-Kérdeztem.
-Persze már hívom is!-Vette elő telefonját zsebéből,s már hívta is.
-Na?-Kérdeztem.
-Kicsöng!-Szólalt meg.-De nem veszi fel.
-Legalább ez már egy jó jel,hogy kicsöng!-Szólaltam meg.
-És most mit csinálunk?-Kérdezte.
-Várunk!-Ha pedig nem talál ide ma,akkor holnap intézkedünk!
-Rendben.-Figyelj elmehetek zuhanyozni?
-Persze menj csak!-Én majd megyek miután végeztél.-Válaszoltam.
Ő pedig elindult.Egyszerűen nem fér Sophia a fejembe.
Mi van ha elrabolták és bántották?Vagy annál is rosszabb?
Minden esetre  nem tudom mi tévő legyek.Majd történik az aminek történnie kell.
-Kész vagyok tesó!-Jött be a szobába Khalil.
-Akkor megyek is!-Álltam fel az ágyról,és elindultam zuhanyozni.15 percig áztattam magam,majd kiszálltam
és magamra vettem egy alsónadrágot,és besétáltam a szobába.
-Nem vagy éhes?-Kérdeztem Khalilt,aki már az ágyban feküdt.
-Nem!-Válaszolta.
Mivel én sem voltam az ezért lekapcsoltam a lámpát,és én is befeküdtem az ágyba.
-Figyelj!Szólaltam meg.-Mi lenne ha vissza jönnél majd Sophiával és velem Los Angeles-be?-Kérdeztem.
-Talán látogatóba.-Szólalt meg.-De nagyon nem hiányoznak a Los Angeles-i balhék!
-Azt gondolom-Nevettem fel.
-Viszont én alszom jó éjt!-Mondtam.
-Neked is!

Reggel~
Hangos csörömpölésre ébredtem.Kinyitottam a szememet,majd telefonomért nyúltam,hogy megnézzem
az időt,ami reggel hét órát mutatott.Mivel Khalil nem volt már mellettem,ezért én is felkeltem,és kisétáltam
a konyhába.
-Mi ez a csörömpölés Khalil?
-Reggelit készítek?-Nézett rám.
-De így?-Húztam fel szemöldököm.
-Igen!-Válaszolt majd folytatta.
-Most hagyd abba kicsit!-Szóltam rá.
-De már kész van!-Tette le elém az ételt,majd sajátjával le ült velem szembe.
-Mit szerettél volna mondani?-Kérdezte.
-Azt,hogy miután ettünk elmegyünk a rendőrségre!
-Rendben!-Válaszolt,miközben tömte magába az ételt.
Épp befejeztük a reggelit miközben hallottuk,hogy valaki az ajtót nyitja.
Az ajtón pedig nem más jött be mint Sophia.
-Te meg hol voltál?-Támadtam le egyből kérdésemmel.
Khalil pedig oda rohant és megölelte.
-Nekem most mennem kell majd találkozunk!-Mondta Khalil majd el is tűnt.
-Azt kérdeztem hol voltál?-Szólaltam meg hangosabban.
-Nem mindegy?-sétált be a szobába.
-Képzeld nem-Követtem.-Halálra aggódtunk magunkat Khalil-al ,te pedig annyit nem vagy képes
elmondani hol voltál.-Emeltem fel a hangomat.
-Ha ennyire érdekel Tyler-nél voltam!-Kiabált rám.
-Most már mindent értek.-Nevettem fel kínomba.-Még mi itt azon rágtuk magunkat,hogy hol vagy és,hogy
jól vagy-e,te addig megdugattad magad egy sráccal.
-Nem tartozik rád!-Ment oda szekrényéhez ahonnan kivett pár dolgot,és elindult a fürdőbe,majd magára csukta az ajtót.Még neki áll feljebb.Legalább vette volna fel a telefont tegnap.De nem,ő még erre se képes.
Legközelebb valami történik vele nem fog érdekelni.
Köszönje a mai napnak.

                                              ~Sophia szemszöge~
Miután lezuhanyoztam,kiszálltam és magamra vettem ruháim .Raktam fel egy kis sminket,majd kisétáltam
a konyhába ahol Justin ült és telefonozott,de mikor meglátott felállt és távozott.
Ennyire felhúzta  volna magát azon,hogy nem jöttem "haza"?
De most ezt el kell felejtenem.Hamarosan indulnom kell mert  a tengerparton  lesz egy fotózásom.
-Justin  én indulok nem jössz velem?-Indultam be a szobába ahol feküdt.
-Nem!-Mondta flegmán.
-Akkor én mentem!

Tengerparton~
-Szia Nick.-Köszöntem a fotósnak.
-Szia már vártalak!-Mosolygott rám.-Figyelj ott van egy öltöző,vedd fel ezt a bikinit.-Mondta majd kezembe
nyomta,Én pedig el is indultam.
Magamra vettem majd kisétáltam az öltözőből.Olyan nyugodt itt minden.A part olyan szép,hogy le sem
tudom venni róla a szemem.Kár,hogy Los Angeles nem ilyen nyugalmas.
-Sophia kezdünk!-Hallottam meg Nick hangját, én pedig oda sétáltam.
-Először feküdj le a homokba!-Szólalt meg Nick,én pedig  úgy tette ahogyan kérte.
Miután vége lett a fotózásnak,vissza sétáltam a hotelba,mivel elég közel van a tengerparthoz.
Bementem a hotelba,majd  a lépcső felé vettem utamat.Most valahogy nincs kedvem liftezni.
Miután felértem besétáltam,és bezártam az ajtót.Táskámat letettem majd bementem a szobába,ahol Justin
álmába forgolódott.Közelebb mentem hozzá,hogy megnézzem mi baja,és észre vettem,hogy be van kötve a keze.Mi történt vele?


3 megjegyzés: